Utsikt över Skellefteå

 
Utsikt från Vitberget vid Skellefteå.  Foto: CL

Det blev varianten "light-haijking" i helgen, till Skellefteå på campingen. Många hade bestämt samma sak så det fanns mer än 20-talet ekipage där. På vägen ner till Skellefteå stannade vi till i Kåge och köpte deras goda tunnbröd, rekommenderat av flera.

Eftersom jag just brutit handleden och går gipsad är jag "handikappad" när det gäller fix och trix. Dock kämpar jag på med "bruten vinge".

 
Inbjudande entre till Kåge-bröd !

 


Kommentarer
Postat av: Di

Har du censurerat?

2009-09-28 @ 10:53:25
Postat av: Carola

Ja, jag har ju inte varit personlig förut så varför skulle jag ändra på det?

2009-09-28 @ 13:07:48
Postat av: Henny

Nu blir jag nyfiken ;-) Di:s kommentar antyder att det hände nåt spännande nere i Skellefteå.

2009-09-28 @ 13:08:00
Postat av: Carola

Jag bara beskrev hur man kan göra när man skall ta på sig en BH med endast en hand. Mycket roligt.

2009-09-28 @ 13:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0