Frost och hög, klar luft

 
Rimfrost visar att det snart är övervintring för husbilen..... Tyvärr.

Sista 3 veckorna har det varit dåligt med husbilsresa, både pga. min brutna arm, vädret och andra åtaganden. Det är således snart dags för att ställa undan ekipaget för vintern, med en tår i ögonvrån.
Men till helgen blir det kanske en kortare tripp....! Måste ju klappa om bilen som tagit oss till fantastiskt vackra platser i sommar.
Det jag särskilt kommer att minnas är de 3 fjällturerna. Oerhört vackert i fjällen på sommaren.
Vi var till Stora Sjöfallet, Stekenjokk och Merkenäs, vid 3 olika tillfällen. Där träffade vi trevliga människor från många länder i Europa. De har verkligen hittat vår vackra svenska natur.

  
Tack för all hjälp jag fått när jag varit enarmad ! Dottern har stickat handledsskydd till mej !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0